Kompanija comScore objavila je rezultate istraživanja korišćenja društvenih mreža, prema kojima je dve trećine korisnika Intereneta starijih od 15 godina (734,2 miliona) širom sveta u maju posetilo neki od social-networking sajtova, u čemu prednjače Rusi.
Sajt Economy piše da prosečan internet korisnik ukupno 3,7 sati provodi na sajtovima poput Fejsbuka, Majspejsa ili Tvitera, i pregleda ukupno 525 web stranica.
Društvene mreže najviše koriste Rusi (majski prosek je 6,6 sati i 1.307 otvorenih stranica), zatim Brazilci (6,3 sata; 1.220 stranica) i Kanađani (5,6 sati i 649 stranica). Ruski prosek poseta onlajn mrežama je čak 59% od ukpunog broja korisnika interneta, odnosno 18,9 miliona umreženih, međutim, manji broj otpada na popularne globalne sajtove, poput Fejsbuka (616.000 posetilaca) i Majspejsa, sa 371.000 korisnika.