Close
IN2 Dynamics
/ IT i nauka / Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. u oktobru u Beogradu
BiF Analize Čitajte B&F online

Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. u oktobru u Beogradu

Kaktus vizual
Redakcija BIF on 04/09/2015 - 09:49 in IT i nauka

This post has already been read 681 times!

Marketing mreža 29. oktobra u Beogradu organizuje prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. Festival pod sloganom “Ideje koje opstaju” ponudiće bogat i zanimljiv program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova.

Dnevni konferencijski deo festivala čine predavanja i radionice vodećih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Jacob Kobi Gamliel, osnivač najveće digitalne agencije u Izraelu iSOCIA; Luca Gatti, Brand Operation Integration Manager za EMEA region u kompaniji Procter & Gamble i Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness.

Pored njih, učesnici festivala imaće priliku da čuju i iskustva Marijane Prpić, brending direktorke u kompaniji Google, Svetlane Stavreve, direktorke marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i Matije Vujovića i Vladimira Grčića iz jedne od najnagrađivanijih agencija u Evropi Kitchen Prague.

Večernji program festivala obeležiće dodela nagrada najboljima u struci. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *