Kada bi prosečan građanin Srbije imao na raspolaganju dovoljno novca da kupuje na osnovu kvaliteta a ne cene, on bi odlučio da vozi Mercedes i priča preko Samsungovog mobilnog telefona, kao i da posećuje koncerte Ronlingstonsa, Rijane i Željka Joksimovića, ali i teniske mečeve Novaka Đokovića.
Ovo su rezultati prvog QUDAL isrtaživanja stavova u Srbiji, koje je sprovela švajcarska organizacija ICERTIAS na 1.200 korisnika interneta starijih od 15 godina.
Ovo istraživanje nije se bavilo najpoznatijim niti najrasprostranjenijim brendovima već mišljenjem stanovništva o različitim proizvodima, odnosno o njihovom kvalitetu.
Tako je otkriveno da građani Srbije najboljim sportskim klubom na svetu smatraju FC Real Madrid, najboljom domaćom grupom Riblju čorbu, a da kao najkvalitetniju potrošnu robu izdvajaju brend Moja kravica u kategoriji mleka, Neskafe u kategoriji instant kafa, Nektar među sokovima, Minakvu među gaziranim vodama, Niveu u kategoriji krema za lice, Tošibine laptopove, Adidasovu sportsku obuću, Komercijalnu banku među bankama, Dunav osiguranje među osiguravajućim kućama a Vizu među kreditnim karticama.