TEKSTOVI
-
B&F PlusBiznisBiznis & FinansijeBrojevi B&FIZDVAJAMOTekstoviVesti
Muke Holivuda sa Kinezima
by bifadminKinesko filmsko tržište ubrzo će po visini prihoda nadmašiti američko, što holivudske producente stavlja pred dilemu: da li praviti filmove za kinesku ili američku publiku, jer postaje sve teže napraviti …
-
“Тeško je zamisliti da svet neće biti trajno izmenjen zbog koronavirusa“, piše Holden Torp, urednik uglednog časopisa „Science“. On kaže kako još uvek ne znamo da li će se, kao …
-
Najveći tehnološki magovi današnjice uporedo sa razvojem veštačke inteligencije, trkaju se i ko će prvi veštački unaprediti ljudsku inteligenciju. Naučnici koji im svesrdno pomažu u tome rukovodeći se dokazanom činjenicom …
-
„U Srbiji ne bih menjao ništa osim jednog: doveo bih stručnjake iz Švajcarske da ovde uspostave pravni sistem koji se tamo primenjuje i da obezbede da on i u Srbiji …
-
B&F PlusBiznis & FinansijeIZDVAJAMOTekstoviVestiZabava
Istorija bureka: Brza hrana „plave krvi“
by bifadminMada zakonski dokumeti svedoče da je burek već početkom 16. veka bio ulična hrana, te da je samo vek kasnije ceo Istanbul mirisao na nebrojene vrste bureka, njegovi najslavniji dani …
-
B&F PlusBiznis & FinansijeEkonomijaIZDVAJAMOTekstoviVestiНекатегоризовано
Privatizacija Komercijalne banke: Tako je moralo biti
by bifadminPosle nekoliko pokušaja i višegodišnjeg odlaganja, država je konačno uspela da privatizuje Komercijalnu banku. Iako bi zbog ovakvog poteza aktuelnim vlastodršcima trebalo stisnuti ruku, svakodnevno pravdanje i disonantni tonovi u …
-
Na nekim buvljacima u Srbiji promet je za poslednju deceniju opao skoro dvostruko, dok neke druge pijace svojim izgledom i poslovanjem pokušavaju da se približe onima u Londonu i Parizu. …
-
Brojevi B&FIZDVAJAMONovi brojevi
BIZNIS & FINANSIJE 171: Tržište lojalnosti – Kartice za češće otvaranje novčanika
by bifadminKompanije ulažu u različite programe lojalnosti samo u SAD oko 50 milijardi dolara godišnje, a ukoliko se ovakvi programi dobro koncipiraju, mogu da generišu i do 20% zarade. Zašto tržište …
-
Neće nama doći glave virusi, poplave, zemljotresi i ostale prirodne katastrofe već kratkovida pohlepa i opsesija za maksimizacijom profita. Cijena u vidu ljudskih života koja se već plaća zbog širenja …
Uprkos vekovima okupacija i ratova, naša zemlja je pred izbijanje još jednog, Drugog svetskog rata, bila peta sila u svetu po proizvodnji svile. No, u periodu posleratne obnove sami smo …
Koja je najveća noćna mora vlasnika brenda? Možda rezultat istraživanja francuske multinacionalke iz oblasti marketinga „Havas“ da bi 77% brendova širom sveta sutra moglo da nestane, a da potrošačima bude …
U Srbiji se i dalje najviše raspravlja o tome koliko su mediji slobodni „od politike“, a daleko manje koliko su slobodni u odnosu na kompanije, od čijih oglasa zavisi dobar …